вторник, 7 февраля 2012 г.

Модуль 5.

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:використати Інтернет не тільки традиційно для пошуку інформації, а й для розміщення результатів діяльності (Вікі,фотосервіси), обговорення "промежуточних" результатів в группах (Гугл-документи), блога - для зясування проблем в групах.
Але треба продумати все ще, тому що з кожним модулем змінюється і погляд на проект. 

Також допоміг мені не тільки поміркувати над тим, як я можу використати Інтернет-рескурси у своїму проекті, а що головне, які ролі можуть мати учні під час цього використання: пошуковці, аналітики, стражі. У мене при цьому виник сумнів щодо того як це можна поєднати у своєму проекті. При цьому не з точки зору його "прописування", а з точки зору реальної реалізації. Я пропоную вчителю економіки такий проект, а він розуміє, що у нього попереду ще величезна глиба. Думаю, що дітей до пошуку в Інтернеті слід готувати поетапно, пропонуючи їм ці ролі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий