вторник, 7 февраля 2012 г.

Модуль 7-8.

Робота з даними модулями допомогла меня глибше зрозуміти проблеми, які можуть виникнути у учнів під час навчання за методом проектів. Для мене все ще залишилось питанням як відірвати учнівстарших класів від чіткої інструкції, як навчати самостійно ставити цілі та планувати свою навчальну діяльність. Під час навчання за даними модулями для мене було новим, що будь-який учнівський продукт, навіть проміжний або "службовий" (напиклад опитування громадської думки), вже потребує оцінювання або самооцінювання. Мені дуже цікава тема оцінювання проектної діяльності учнів. Я з  самого початку тренінгу чекала на цю тему. Під час проектної діяльності учнів необхідно оцінювати або спонукати до самооцінювання постійно. Це систематизує роботу учнів над проектом, стимулює до подальшої діяльності. 

Мені дуже сподобався ресурс, що містить бібліотеку форм оцінювання, новий підхід до важливого питання та багато корисних форм.

Комментариев нет:

Отправить комментарий